Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje
  • PayU
  • PayPal
  • Paynow
  • BLIK

Reklamacje

Gdy towar zawiera wady można skorzystać z gwarancji producenta. Produkty objęte są gwarancją producenta na okres 2 lat. W przypadku wystąpienia awarii produktu, towar należy odesłać i dołączyć wypełniony protokół reklamacyjny.

Sklep internetowy jest zobowiązany ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania - dotyczy Konsumentów. Czas na ustosunkowanie się do reklamacji wynosi 21 dni - dotyczy Klientów niebędących Konsumentami. Przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z akceptacją roszczenia i oznacza rozpoczęcie naprawy towaru.

 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu