PEUGEOT | 206 | schemat 2 lub 3 |
307 | schemat 2 lub 3 | |
406 | schemat 2 lub 3 | |
Partner | schemat 3 | |
CITROEN | C2 | schemat 2 lub 3 |
C3 | schemat 3 | |
C5 | schemat 3 | |
Xsara | schemat 3 | |
Xsara Picasso po 2002 r. | schemat 2 | |
MERCEDES | ML od 2004 r. | schemat 3 |
LEXUS | IS200 | schemat 3 |
RX300 | schemat 3 | |
OPEL | Astra po 2002 r. | schemat 3 |
Vectra po 2002 r. | schemat 3 | |
RENAULT | Espace po 2002 r. | schemat 1 |
Większość modeli po 2004 r. | schemat 3 |
W autach nie wymienionych w tabeli, gdzie występuje problem wirtualnego ubywania paliwa emulator należy podłączać według diagramu nr 3.
Właściwy przewód sygnału poziomu paliwa odnaleźć można za pomocą woltomierza (napięcie zmienia się wraz ze zmianą poziomu paliwa w zbiorniku). Z reguły właściwy przewód jest cieńszym od pozostałych.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.